28 Eylül 2015

Ay tutulmasının ardından

Yaz bitti, bayram bitti, pazartesi oldu, okullar açıldı. Ertelemeye her zaman bahane bulunur ama kaçacak pek bir yer de kalmamışa benziyor.
Malum bu sabah bir ay tutulması oldu. Eski insanlar, eski astrologlar tutulmalara sel, deprem, savaş falan demişler. Bugün bunun için Televizyonda bir haber kanalı açmamız yeterli. Her an bir felaket var zaten. Açıkçası astrolojinin bu yönüyle pek ilgilenmiyorum. Ben gökyüzü işaretlerinden fırsat çıkarmayı seçiyorum. Bu yüzden de Astrolojiyi bu yönde bir danışman gibi kullanıyorum.
Bunları neden mi söyledim? Tutulma anı haritasına baktığımda bana şunları söyledi:
Bugün artık karar ver, bugün artık cesur ol ve başla. Uzun zamandır bir kenara attığın, görmezden geldiğin işleri artık erteleme. Zihnini bunlardan temizle. Belki düşeriz, yara alırız ama öğrenmekten korkma. Değişimden korkma. Yeni başlangıçlar, yeni deneyimler bizi büyüten, öğreten. Öyle olmasa ne işimiz vardı ki burada.
Burcunuza göre etkilerini buradan okuyabilirsiniz.
Herkese İyi Haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder